Bu Blogda Ara

Mistress Nermin

Merhabalar ben mistress Nermin 37 yaşındayım profesyonel sahibeyim. Daha önce önümde eğilenler asla pişman olmadılar. Ayak fetişi kölelerimi en güzel hediyelerle mükafatlandırıyorum. Ayaklarımı yalatıyorum hatta isteyenlere scat ve pissing yapıyorum asla sınır tanımam istekleri boş çevirmem. Alanya sahibeleri arasında benden nadir vardır belki de yoktur. Tercih ettiğiniz takdirde kontrol tamamen bendedir asla karışmayacaksınız. Foot fetish videolar izliyorsanız hiç bir fark olmayacaktır aynısını hatta fazlasını uyguluyorum. Mazoşizm adına ne varsa bende yaşayacaksın. İtaatkar bir köle ol ve önümde eğil ki huzuruma kabul edeyim seni.






2 yorum

  1. Sitedeki butun sahibeler birbirinden guzel insan hangisine bakacagina karar veremiyor lutfen biriniz dönün bana iyice azdim sahibem olun itaatkar bir kole olurum size

    YanıtlaSil
  2. bir önceki yorum çok yernde, sahibelerin hepsi birbirinden çekici, tahrik edici , istanbulda yaşıyorum, seans almak istiyorum , e-mailim segler45@hotmail.com

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.