Bu Blogda Ara

Sahibe Güliz

Merhaba ben Sahibe Güliz 35 yaşındayım İzmir'de yaşamaktayım. Daha önce tecrübeniz oldu mu bilmiyorum ama benimle de bir tecrübe yaşayın sonra karar verin. Sahibe Türkiye sitelerinde hiç bulunmadım ama yakın zamanda içerisinde bende profil oluşturup sizlere kendimi daha iyi tanıştıracağım. Mazoşizm nedir bunu biliyorsanız bende zorluk çekmeden size harika bir seans yaşatırım. İzmir sahibeleri içinde profesyonel olarak hizmet veren tek tescilli sahibeyim bu konuda da uyarayım. Foot fetsih femdom, nylon feet fetish gibi terimleri iyice öğrenin ve huzuruma öyle çıkın...






5 yorum

  1. Merhaba yuce sahibem izmir ucyoldayim gorusebilir miyiz maddi sorunum yok

    YanıtlaSil
  2. Ayaklrinizin tadi harikdir hem yalarim hem operim.yeterki emredin sahibem

    YanıtlaSil
  3. Bende izmirdeyim goruselim sahibem ucyoldayim

    YanıtlaSil
  4. Sahibem tasmalı kopegin olmak istiyorum ayaklarının altını öpmek koklamak yalamak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Sahibem aciz itiniz olmak istiyorum 5468255463 numaram

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.