Bu Blogda Ara

Sahibe Mavi

Merhaba ben Sahibe Mavi siz kölelere gerçek bdsm nedir öğretmeye geldim. Antalya sahibeleri arasındaa sizlere hizmet veriyorum seks harici isteklerinizi yazarsanız bende uygun olup olmadığını söylerim size ama unutmayın ki sahibe köle ilişkisi dışında asla bir şey yaşanmayacaktır. Finansal köleler yazsın yoksa cevap vermiyorum. Pantyhose feet gibi terimlerin ne anlama geldiğini öğrendikten sonra yazın bana. Femdom nedir vs saymama gerek yok tek tek kendiniz terimleri bulun anlamlarını öğrenin gelin. Mazoşist kadınım acı çektirmeye bayılırım kaldıracaksan gel..







2 yorum

  1. Ayakdelisigenc26 Mayıs 2018 23:10

    Merhaba yuce sahibem Antalyada nerdesiniz reel goruselim o guzel ayaklarınızı yalay yalaya eriteyim harikasınız

    YanıtlaSil
  2. Tecrubeli koleyim daha once deneyimlerim oldu seans almayi dusunuyorum nasil görüşebiliriz

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.