Bu Blogda Ara

Sahibe Seval

Merhaba ben Sahibe Seval 35 yaşında izmirde yaşıyorum ve orada sahibelik yapıyorum.
Ortalama 5 senedir profesyonel olarak ayak fetişi kölelerimi ağırlıyorum. Finansal köleleri kabul ediyorum. Ayak fetişi, pissing, scat ve daha fazlasını yapıyorum sınırlarım yoktur. Sahibe Türkiye sitelerinde beni göremeyebilirsiniz çünkü oraya çokta ihtiyacım olmuyor. Mazoşist kadın ne demek biliyorsanız işte tamda öyleyim acılarda sınırlarım yoktur asla durmam. Bdsm Türkiye portalında 4 5 tane kölem vardı onlara sorun beni anlatırlar...






10 yorum

  1. sahibelerekole28 Mayıs 2018 13:56

    Izmir bornovoda oturuyorum nasl goruebiliriz finansal olarak yardimda bulunurum sorun yok tek istedigim scat ve pissing lütfen donun bana sahibem

    YanıtlaSil
  2. Sahibim olur musunuz lütfen beni boscevirmeyin

    YanıtlaSil
  3. Izmir ucyoldayim reel seans istiyorum nasil goruebiliriz sahibem

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sahibem harikasiniz basta soyleyim reel seans almak istiyorum ozel görüşebilir miyiz

    YanıtlaSil
  5. Selam sahibem ismimi vermek istemiyorum gizli olarak gorusmek istiyorum sizinle seans alacam ucret ne kadar ?

    YanıtlaSil
  6. Bir ayak bu kadar mi sahane olur yalamak benim icin en guzel hediye

    YanıtlaSil
  7. Ilk resimde bittim zaten muhtesem ayaklar

    YanıtlaSil
  8. Offff ben bu kadar harika ayak gormedim daha once ozellikle ten corap bu kadar mi guzel durur ayakta

    YanıtlaSil
  9. Merhaba yuce sahibem harika ayaklariniz var nasil gorusebiliriz karabaglarda oturuyorum

    YanıtlaSil
  10. Sahibem aciz itiniz hizmetçi asalık bir köle olmak istiyorum 05468255463 ızmır deyim

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.