Bu Blogda Ara

Sahibe Simge

Merhaba fetiş köleler ben Sahibe Simge yaşım 36 ankarada yaşıyorum yazacaklar sadece ankara olsun dışına gitmiyorum ve cevap vermıyorum daha once bdsm ile ilgili ne yasadınız bılemem ama benımle yasamadan karar vermeyın. Mazoşizm nedir bılıyorsanız yada bılmıyorsanız arastırın gelın sonra sacma sapan teklıfler de bulunmayın. Mazoşist kadınım acı cektırmeye bayılırım dayanamayacksan sakın gelme yanıma. Sahibe Türkiye portalında 1 numara oldugumu geldınde goreceksın unutmakı finansal sahibelik yapıyorum ona gore gel...






3 yorum

  1. Merhaba yuce sahibem ankaradayim bende reel goruselim sizin icinde mahsuru yoksa ozel isteklerimde olacak sizden finansal konuda sorun yok

    YanıtlaSil
  2. Bende ankaradayim goruselim benden iyi kole bulamazsin herseye varim seninle ister agzima tuvaletini yap ister ayaklarni yalat kendmi sana teslim ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Selamlar ankaradanım size köle olup isteklerinizi yerine getiririm efendim size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.