Bu Blogda Ara

Mistress Afet

Ben sahibe Afet sizlere Ankara'dan hizmet veriyorum zaten ankara dısında olanlar yazmasın cevap vermıyorum ve yaşanmışlıklar kesınlıkle gızlılık cercevesınde olacaktır finansal sahibelik yapıyorum ve parası olmayanlar da yazmasın her turlu ısteklerınızı karsılarım tabı kı sızde benım paramı fazlasıyla vereceksınız sahibe türkiye portalında ilk sırada oldugumu unutmayın ve ona gore itaatkar davranın yoksa sızın ıcın ıyı olmaz..Öncelıkle fetişizm nedir bunu ogrenın sonra yazın..





3 yorum

  1. Merhaba sahibem bende ankarada oturuyorum reel gorusme sansimiz var mi maddiyat önmli degil bni kopeginiz olarak kabul edin itaatkar kole olurum her istediginizi yaparim

    YanıtlaSil
  2. Beyaz ojeli ayaklara bitiyorum harikanız sahibem simdi ayaklarinizin heryerini yalamak isterdim resimlerinizi indirdim sizi hayal ederek bosalicam

    YanıtlaSil
  3. Merhaba efendim Ankara’da yaşıyorum sizin köleniz olmayı çok isterim efendim her isteğinizi yerine getiririm efendim size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.