Bu Blogda Ara

Sahibe Sevda

Merhabalar ben Sahibe Sevda İstanbul'da yaşamaktayım. 36 yaşında kendine özgüveni oldukça yüksek biriyim ve her konumda baskın olduğumu belirtmek isterim. Ayak fetişi olan kölelere bdsmin gerçek olanını uyguluyorum. Bu işin eğitimini aldım ve profesyonel hizmet sunuyorum. Seks harici pissing, scat, foot fetish, prodomme ve daha aklınıza gelmeyecek ne varsa benimle yaşayacaksınız. sizlerden istediğim bana itaatkar bir köle olmanızdır. Finansal olarak sıkıntısı olmayanlar tercihimdir.







2 yorum

  1. Ben viron efendim 25 yaş sadece beygirim efendim sınırım yok beygir konusunda seans isdiyorum yarış atınız olmak isderim en iyi beygir bnm hordi maydan

    YanıtlaSil
  2. Bokunuzu yerim efendim kadin_kolesiyim @hotmail.com adresim sahibem

    YanıtlaSil

Ana Sayfa
Pantyhosefeet1. Blogger tarafından desteklenmektedir.